1. De ce este nevoie să se studieze despre natura umană înainte de a se aborda tema formării caracterului?
2. Fiind creștini, care este punctul nostru de vedere asupra naturii umane?
3.Completează declarația: Scopul dezvoltării caracterului nu îl reprezintă, în primul rând, acceptarea socială, ci ...................................................................................................
4.Ce schimbare s-a produs în educație în Evul Mediu?
pe care părinții conservatori le-au luat în fața tristei realități a
educației seculare?
7.Ce autor a depus un efort susținut pentru a oferi o “educație a
caracterului” (pentru formarea caracterului)?
8.Când au fost inițiate primele cercetări științifice în aria
dezvoltării morale și care au fost pionerii?
9.În ce a constat în cele din urmă influența cercetarilor făcute
de Hartshorne și May?
10. De unde sau născut concluziile lui Piaget cu privire la
dezvoltarea morală?
11.Cine este cercetătorul care prezintă o teorie cu etape de
dezvoltare în secvenţe invariabile (valabile în dreptul tuturor),
ierarhice și care se succed intr-o ordine bine definită?
12.Autor care a făcut cercetări cu privire la dezvoltarea
ințelegerii credinței (credinței înțelese) și aceată credință nu
doar cu înțelesul ei religios.
13.Autor care a prezentat un model creștin pentru dezvoltarea
caracterului
După primirea răspunsurilor voastre, voi posta și eu răspunsurile mele pe baza cursului. Mult succes.
Laurentiu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu