joi, 18 decembrie 2008

Vine zăpada până postați activitatea 8 ?

Va salut pe toți cei ce ați intrat în vacanță și pe cei ce nu ați intrat în vacanță ... și pe cei ce ați fost tot timpul în vacanță :). 

Vă întrebam în titlu dacă vine zăpada până postați tema. Sper să nu așteptați zăpada și până atunci să nu trimeteți nici-o temă. Aștept de la voi să lucrați cu folos la modelarea unor caractere după voia lui Dumnezeu. 

Din când în când mai intrați și pe dezvoltareacaracterului.blogspot.com unde am postat un editorial care mi s-a părut interesant sau mai bine spus modul de prezentare a fost interesant.NU UITAȚI CONCURSUL de acolo.  Tot pe acel blog postez imagini sau diverse filmulețe ... ținând cont că o imagine face mai mult decât 100 cuvinte. 

Și acum să trec la tema voastră, că trece vacanța dacă mai scriu multe. 

Mă gândeam să dăm un examen din capitolele 5 la 8 din cursul nostru, dar m-am răzgândit. Așa că voi va trebui să citiți aceste 4 capitole (aproximativ 50 pagini) și să răspundeți SCURT și cuprinzător la acele întrebări și apoi să ajungă la mine răspunsurile voastre. Vă stau la dispoziție pentru ajutor. Limita acestei teme este 24 decembrie 2008 (ținând cont că sunteți în vacanță). În timp ce citiți materialul căutați răspunsurile la aceste 13 întrebări.

Întrebările sunt următoarele: 

1. De ce este nevoie să se studieze despre natura umană înainte de a se aborda tema formării caracterului? 

2. Fiind creștini, care este punctul nostru de vedere asupra naturii umane?

3.Completează declarația: Scopul dezvoltării caracterului nu îl reprezintă, în primul rând, acceptarea socială, ci ...................................................................................................

4.Ce schimbare s-a produs în educație în Evul Mediu? 

5.Care a fost scopul educației americane timpurii? 
6.La sfârșitul anilor șaizeci în America, carea au fost cele masuri 

pe care părinții conservatori le-au luat în fața tristei realități a 

educației seculare?

7.Ce autor a depus un efort susținut pentru a oferi o “educație a 

caracterului” (pentru formarea caracterului)? 

8.Când au fost inițiate primele cercetări științifice în aria 

dezvoltării morale și care au fost pionerii?

9.În ce a constat în cele din urmă influența cercetarilor făcute 

de Hartshorne și May? 

10. De unde sau născut concluziile lui Piaget cu privire la 

dezvoltarea morală? 

11.Cine este cercetătorul care prezintă o teorie cu etape de 

dezvoltare în secvenţe invariabile (valabile în dreptul tuturor), 

ierarhice și care se succed intr-o ordine bine definită?

12.Autor care a făcut cercetări cu privire la dezvoltarea 

ințelegerii credinței (credinței înțelese) și aceată credință nu 

doar cu înțelesul ei religios.

13.Autor care a prezentat un model creștin pentru dezvoltarea 

caracterului




După primirea răspunsurilor voastre, voi posta și eu răspunsurile mele pe baza cursului. Mult succes. 


Laurentiu

Niciun comentariu: