1. Cum se numește conştiința care condamnă constant şi iraţional și îşi are originea în copii care simt că niciodată un vor putea să-şi mulţumească părinţii?
| |
|
| |
|
|
2. COMPLETAȚI: Când un se supun chemării şi mustrărilor lui Dumnezeu, conştiinţa... |
|
|
|
| 3. Cum se numeste utilizarea lecturii dirijate ca remediu sau întrebuinţare cu scopuri de dezvoltare? |
|
| |
| 4. Pentru Dumnezeu nu este atât de importantă pregătirea academicăa celor ce-l urmează, aşa cum este consacrarea faţă de el. ADEVARAT sau FALS? |
|
|
|
|
|
5. Mulţumită lui Dumnezeu, lcercetările au descoperit că un există corelaţie între inteligenţă şi dezvoltarea morală. ADEVĂRAT sau FALS? |
|
| |
|
| 6. Chiar şi cei cu deficienţe mentale sunt responsabili înaintea lui Dumnezeu de realizarea judecăţilor morale. ADEVĂRAT sau FALS? |
|
|
|
| 7. Este mai bine să fii un analfabet consacrat lui Hristos, decât un intelectual citit care îl ignoră pe Hristos. ADEVĂRAT sau FALS? | |
|
|
|
| 8. Cum eu un pot să mă cunosc pe deplin pe mine însumi şi Dumnezeu da, el se face responsabil de dezvoltarea mea. ADEVĂRAT sau FALS? |
|
|
|
| 9. Punctul de vedere secular un admite posibilitatea de schimbare în carácter în timpul perioadei adulte. ADEVĂRAT sau FALS? |
|
|
|
| 10. Din punct de vedere religios, conştiinţa este un al şaselea simţ care ajută la diferenţierea a ceea ce este bine şi ceea ce este rău. ADEVĂRAT sau FALS? | |
|
|
|
| 11. Cuvântul conştiinţă un este utilizat în Vechiul Testament, dar în cel nou da. ADEVĂRAT sau FALS? |
|
|
|
| 12. Taţii, mamele şi de asemenea profesori, sunt repezentanţii lui Dumnezeu înaintea copiilor. |
|
|
|
| 13. Trebuie amintit că tinerii îşi formează obiceiuri care vor decide, în 7 din 10 cazuri, viitorul lor. |
|
|
|
| 14. Ce planuri de dezvoltare avea Dumnezeu pentru Adam şi Eva în cazul în care ar fi trecut de proba ascultării? |
| |
|
|
|
| 15. Care era izvorul, mijlocul şi scopul pe care le avea educaţia poporului Israel? | |
|
| |
| 16..- Completaţi declaraţia: “Prin credinţa în Hristos, se poate înlocui __________________ purifica ____________, corecta __________ şi dezvolta _____________ bune. | |
|
|
|
|
|
|
|
| 17. Menţionaţi cel puţin trei efecte pe care le au povestirile asupra copiilor. |
|
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu