vineri, 9 ianuarie 2009

ACTIVITATEA 10, data limită 28 ianuarie 2009

1. Cum se numește conştiința care condamnă constant şi iraţional și îşi are originea în copii care simt că niciodată un vor putea să-şi mulţumească părinţii?



2. COMPLETAȚI:  Când un se supun chemării şi mustrărilor lui Dumnezeu, conştiinţa...




3. Cum se numeste utilizarea lecturii dirijate ca remediu sau întrebuinţare cu scopuri de dezvoltare?



4. Pentru Dumnezeu nu este atât de importantă pregătirea academicăa celor ce-l urmează, aşa cum este consacrarea faţă de el. ADEVARAT sau FALS?






5. Mulţumită lui Dumnezeu, lcercetările au descoperit că un există corelaţie între inteligenţă şi dezvoltarea morală. ADEVĂRAT sau FALS?



6. Chiar şi cei cu deficienţe mentale sunt responsabili înaintea lui Dumnezeu de realizarea judecăţilor morale. ADEVĂRAT sau FALS?




7. Este mai bine să fii un analfabet consacrat lui Hristos, decât un intelectual citit care îl ignoră pe Hristos. ADEVĂRAT sau FALS?




8. Cum eu un pot să mă cunosc pe deplin pe mine însumi şi Dumnezeu da, el se face responsabil de dezvoltarea mea. ADEVĂRAT sau FALS?




9. Punctul de vedere secular un admite posibilitatea de schimbare în carácter în timpul perioadei adulte. ADEVĂRAT sau FALS?




10. Din punct de vedere religios, conştiinţa este un al şaselea simţ care ajută la diferenţierea a ceea ce este bine şi ceea ce este rău. ADEVĂRAT sau FALS?




11. Cuvântul conştiinţă un este utilizat în Vechiul Testament, dar în cel nou da.    ADEVĂRAT sau FALS?




12. Taţii, mamele şi de asemenea profesori, sunt repezentanţii lui Dumnezeu înaintea copiilor.




13. Trebuie amintit că tinerii îşi formează obiceiuri care vor decide, în 7 din 10 cazuri, viitorul lor.




14. Ce planuri de dezvoltare avea Dumnezeu pentru Adam şi Eva în cazul în care ar fi trecut de proba ascultării?





15. Care era izvorul, mijlocul şi scopul pe care le avea educaţia poporului Israel?



16..- Completaţi declaraţia: “Prin credinţa în Hristos, se poate înlocui __________________ purifica ____________, corecta __________ şi dezvolta _____________ bune.







17. Menţionaţi cel puţin trei efecte pe care le au povestirile asupra copiilor.

Niciun comentariu: